درب ضد سرقت

ساخت وبلاگ

همواره در طول تاریخ انسان  به دنبال راه هایی برای رسیدن به امنیت و آرامش بوده و هست و سعی  داشته تا به نوعی از خانه و محل زندگی خود محافظت کند. درب ضد سرقت یکی از ابزارهایی است که امروزه برای ایجاد امنیت و حفظ حریم شخصی و همچنین محافظت افراد و اشخاص از اموال و دارایی های خود از آن بهره میگیرند که گروه صنعتی درکو به بررسی آن ها بپردازد و بررسی خواهد کرد که درب های ضد سرقت چه  ویژگی هایی دارند، پس در این مطلب را تا انتها و به دقت مطالعه فرمایید. بررسی ساختار درب ضد سرقت

درب ایمنی یا در واقع درب ضد سرقت با توجه به ساختاری که دارا میباشد نسبت به درب های معمولی و رایج در بازار مقاوم تر و  همچنین دارای امنیت بالاتری است. درب ضد سرقت Anti-theft door از نظر ساختار کلی، لولا، قفل و جنس با درب های معمولی متفاوت های عمده ای دارد. در واقع درب های ضد سرقت از لحاظ قفل بسیار تقویت شده اند و در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند. درب های ضد سرقت علاوه بر ویژگی ضد سرقت بودن دارای ویژگی های دیگری اعم از عایق بودن در برابر حرارت ، ضد آب بودن و آتش پاد بودن را نیز دارا میباشند. بررسی ساختار درب ضد سرقت

قفل در درب های ضد سرقت یکی از اصلی ترین بخش های درب ضد سرقت به شمار میرود. میتوان گفت درب های ضد سرقت از انواع مختلفی از قفل بهره میبرند که هرچه کیفیت آنها بهتر باشد به نوعی ضریب امنیت درب را بالا میبرد. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما قفل آن را بررسی نمایید. مضافا اینکه لولا ها در درب ضد سرقت به نوعی کار شده است که از هر دو سمت مخفی و غیر قابل رویت میباشد. بنا بر این امکان شکستن آنها با اهرم وجود نخواهد داشت. درب ضد سرقت معمولا از چندین لایه  تشکیل شده است. لایه داخلی آنها معمولا از جنس فولاد است که با یک لایه از جنس  های مختلفی همچون ام دی اف ، فلز، اچ دی اف ، شیشه وغیره روکش شده است. فضای خالی موجود در درب ضد سرقت نیز اغلب به وسیله پشم سنگ پر می شود که این  باعث می شود تا درب ضد سرقت عایق صدا و حرارت نیز باشد. همچنین شما میتوانید برای خرید درب ضد سرقت ، اطلاع از آخرین قیمت درب ضد سرقت ، اطلاع از نمایندگی های مجاز فروش درب ضد سرقت ، دریافت اطلاعات پیرامون درب ضد سرقت ایرانی ، درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت چینی به وب سایت http://antitheftdoor.ir مراجعه نمایید.

درب ضد سرقت...
ما را در سایت درب ضد سرقت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان antitheftdoor بازدید : 43 تاريخ : پنجشنبه 30 دی 1395 ساعت: 13:20

در حال حاضر طراحی درب ضد سرقت دقیقا با توجه به کاربرد، در جنس های متفاوتی چون چوبی، فلزی و .... با هدف کسب امنیت و مقاومت بیشتر تولید می شوند. شما به عنوان یک مشتری باید کاملاً آگاه باشید که هدفتان از خرید درب ضد سرقت چیست، به منظور چه کاری و برای چه محیطی نیاز به آن دارید.

به طور کلی درب های ضد سرقت چوبی بسیار زیبا و پرطرفدار هستند. و مقاومت و امنیت آنها در برابر شرایط و فشار، به دلیل وجود ساختار نرم و ساختار سخت متفاوت می باشد. ساختار سخت چوب به ساختاری گفته می شود که دارای چگالی و وزن بیشتری نسبت به ساختار نرم چوب دارد و طبیعتا دارای مقاومت بیتشری است. و می توان گفت که فروش درب ضد سرقت چوبی درکشور بسیار بیشتر از فروش درب ضد سرقت فلزی می باشد.

یک نکته بسیار مهم در انتخاب درب ضد سرقت از جنس روکش چوبی، مسئله میزان رطوبت و حرارت محل مورد استفاده می باشد. یادتان باشد که؛ چوب از هر نوع و کیفیتی، که باشد. باز عکس العمل خود را در برابر رطوبت و حرارت به شکل واضحی نشان خواهد داد. بنابراین حتما در هنگام خرید درب ضد سرقت چوبی به این نکات بسیار مهم و ارزشمند توجه کنید.

یکی از راه های تشخیص مقاومت انواع چوب، رنگ آن می باشد. دقیقاً چوب های تیره رنگ دارای مقاومت بسیار بیشتری نسبت به چوب های روشن هستند.

معرفی برخی از چوب ها در ساخت درب ضد سرقت:

چوب درخت بلوط :که تقریبا به نماد قدرت و استقامت معروف می باشد. به عنوان یکی از مهمترین مصالح ساختمانی از گذشته های دور در اروپای شرقی کاربرد داشته است. و امروزه نیز یکی از پرکاربرد ترین چوب ها در ساخت درب ضد سرقت می باشد.

چوب درخت نارون: این نوع از چوب به دلیل خاصیت خم پذیری و مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت، برای روکش بسیار پرکاربرد می باشد. و بسیار محکم و سنگین است.

چوب درخت گردو: همان طور که می دانید این نوع از چوب، جزء یکی از بهترین چوب های موجود در ایران می باشد که قابلیت بسیار مقاومی در برابر فشار دارد. این نوع از چوب نیز در ساخت درب ضد سرقت بسیار عالی می باشد.

پایا درب با به کار گیری بهترین انوع چوب. در ساخت درب های ضد سرقت چوبی. توانسته بهترین و با کیفیت ترین درب ها را طبق سفارش شما مشتریان عزیز و ارجمند عرضه نماید.

درصورت تمایل به اطلاع از آخرین قیمت درب ضد سرقت و همچنین اطلاع از لیست نمایندگی درب ضد سرقت در شهر خود و یا خرید درب ضد سرقت به صورت آنلاین میتوانید به سایت http://antitheftdoor.ir مراجعه نمایید.

 

درب ضد سرقت...
ما را در سایت درب ضد سرقت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان antitheftdoor بازدید : 45 تاريخ : شنبه 25 دی 1395 ساعت: 20:06

درب ضد سرقت نوعی درب دارای ساختار فلزی به همراه MDF و روکش چوب یا PVC می باشد که درب ضد سرقت آتار می تواند بصورت دو لنگه نیز ساخته شود. یکی از موضوعاتی که برای درب ضد سرقت دو لنگه مطرح می باشد میزان مقاومت درب در عرض های بالای درب می باشددر ضد سرقت دو لنگه حداقل 150 سانتی متر دارد پس می توان گفت باید مقاومت در ضد سرقت دو لنگه از منظر های مخالف افزایش پیدا کند. اولین مورد مقاومت خود لنگه های درب ضد سرقت دو لنگه می باشد. لنگه درب ضد سرقت آتار از فلز با ضخامت 1.5 میلی متر ساخته شده است که دور تا دور لنگه درب از قوطی فلزی 40*80 سانتی متر ساخته شده است که این قوطی فلزی مقاومت خوبی را برای درب ضد سرقت دو لنگه بوجود می آورد. بهتر از در ضد سرقت دو لنگه دارای آستانه فلزی نباشد و از جنس متریالی که در کف لابی استفاده شده است برای آستانه نیز مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از آستانه سنگی مقاومت پایینی درب را در برابر تایلیور افزایش می دهد. از کارهای دیگری که برای درب ضد سرقت دو لنگه می توان انجام داد استفاده از قفل های مولتی سیستم 14 زبانه می باشد که یکی از زبانه های در بالا و پایین چهارچوب نفوذ داده می شود و مقاومت خوبی در ضد سرقت دو لنگه را در عرض های بالا بهبود می بخشد. استفاده از پیم های گاوصندوقی در پشت هر دولنگه نیز می تواند تاثیر بسیار خوبی بر مقاومت درب ضد سرقت دو لنگه در قسمت لولای درب داشته باشد. بهتر است درب های ضد سرقت دو لنگهدارای طرح هایی باشند که هر دو لنگه بتواند تکمیل کننده ی همدیگر باشند. به طور مثال استفاده از طرح های 2 قاب و 3 قاب برای در ضد سرقت دو لنگه مناسب می باشد.

جهت خرید درب ضد سرقت و همچنین اطلاع از آخرین قیمت درب ضد سرقت و یا مشاهده نمونه های درب ضد سرقت ایرانی ، درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت چینی و همینطور لیست نمایندگی های مجاز فروش درب ضد سرقت می توانید به وب سایت http://antitheftdoor.ir مراجعه نمایید.

 

درب ضد سرقت...
ما را در سایت درب ضد سرقت دنبال می کنید

برچسب : درب ضد سرقت دو لنگه,درب ضد سرقت دو لنگه قیمت,درب های ضد سرقت دو لنگه, نویسنده : شایان antitheftdoor بازدید : 29 تاريخ : چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت: 14:48

 

 

 

درب ضد سرقت در انواع و طرح های مختلف به بازار عرضه می شود,طرح های دربهای ضد سرقت با یکدیگر تفاوت چندانی ندارد اما درساختار و اجزای داخلی

تفاوتهای بسیاری با یکدیگر دارند.روکش درب ضد سرقت یکی از اجزای مهم در دربهای ضد سرقت می باشد به طوری که روکش درب بر مقاومت درب تاثیر بالایی دارد.

نوعی از درب ضد سرقت موجود در بازار درب ضد سرقت با روکش mdf می باشد.این روکش زیبا و متنوع از از جنس چوب mdf می باشد و توسط دستگاه های مدرن با لیمینت pvc ضد خش در طرحها و رنگهای مختلف تولید می شود.به طور کلی درب ضد سرقت بایستی ساختار مقاوم و ایمنی داشته باشد زیرا باید مانع از ورود سارقین به داخل شود و ایمنی محل مورد نظر را حفظ کند.

ساختار درب ضد سرقت

داخل درب ضد سرقت از ورقهای فرم دار استفاده شده است که ساختار اصلی درب را تشکیل می دهند و از قفل های قوی و مولتی سیستم با دو سیلندرکامپیوتری و ساده که دارای14 زبانه در ھر 3 جهت درب ضد سرقت می باشند و رویه سیلندرهای مخصوص ازفولادآلیاژی مقاوم در برابرسوراخکاری استفاده شده است. دارا بودن روکشMDF با لمینتPVC طرح چوب و تراش کامپیوتریCNC ، طرح ها و رنگ های متنوع بینظیری را برای دربهای ضد سرقت به وجود آورده است که همین تنوع خرید درب ضد سرقت را برای خریداران لذت بخش کرده است.

 

درب ضد سرقت...
ما را در سایت درب ضد سرقت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان antitheftdoor بازدید : 29 تاريخ : سه شنبه 7 دی 1395 ساعت: 13:13

یکی از مواردی که خریداران درب ضد سرقت درهنگام خرید درب ضد سرقت به آن توجه ویژه ای دارند امنیت بالا درب ضد سرقت می باشد.درب ضد سرقت یکی از انواع  درب های ساختمان می باشد

که در مقایسه با درب های معمولی امنیت بالاتری دارد.برای ایجاد امنیت بالا در درب های ضد سرقت در این درب ها قفل های قوی به کار برده می شود.به عبارت دیگر قفل های کامپیوتری مورد استفاده در درب های ضد سرقت امنیت این درب ها را بالاتر می برد.

درب ضد سرقت در حالتی که قفل باشد به سختی بدون کلید باز می شود و به عبارت دیگر فقط سارقین حرفه ای می توانند درب را باز کنند زیرا قفل درب های ضد سرقت مانند قفل های یک گاوصندوق عمل می کنند و در بسیاری از موارد سارقین نمی توانند قفل درب را باز کنند و برای ورود به داخل ,ناچار به شکستن قفل درب هستند .نکته ی دیگر در ایمنی بالا درب های ضد سرقت قرار گرفتن قفل و لولا  درب درون فلز می باشد.

 جهت دیدن مابقی نمونه های درب ضد سرقت و همچنین اطلاع از آخرین قیمت درب ضد سرقت و یا آدرس نمایندگی درب ضد سرقت ، همچنین خرید درب ضد سرقت به صورت آنلاین و ملاحظه ی لیست افراد مجاز فروش درب ضد سرقت می توانید به سایت www.antitheftdoor.ir مراجعه نمایید.

 

درب ضد سرقت...
ما را در سایت درب ضد سرقت دنبال می کنید

برچسب : امنیت درب ضد سرقت,امنیت درب های ضد سرقت, نویسنده : شایان antitheftdoor بازدید : 36 تاريخ : شنبه 4 دی 1395 ساعت: 19:43